piątek, 12 kwietnia 2013

Sposoby gry cz.2: Progresja w MLB na gospodarza po sweepie

picks, typy, MLB, zakłady bukmacherskie, systemy, John Morrison, baseball
Dziś chciałbym przedstawić drugi sposób inwestowania w zakłady sportowe, który można z powodzeniem stosować w MLB. Polega on na graniu progresją na gospodarza serii, w sytuacji kiedy w poprzedniej serii doznał "sweep'a" czyli przegrał wszystkie mecze 3 lub 4 mecze. Aby to wykonać, należy najpierw popatrzeć na tabelę MLB (ja korzystam najczęściej z http://espn.go.com/mlb/standings), a potem sprawdzić które drużyny mają co najmniej ostatnio 3 przegrane (kolumna "STRK" - seria). Następnie pozostaje już tylko wybrać drużyny rozpoczynające swoje serie u siebie i dobrać stawkę.
UWAGA, ważne, jeśli zespół na który wybraliśmy jest faworytem do stawiamy na wygraną, a jeśli nie to wybieramy handicap +1,5. Jeśli spotkanie zakończy się typowanym wynikiem to kończymy serię, jeśli nie to kolejnego dnia typujemy znowu, zwiększając odpowiednio stawkę, tak by osiągnąć zysk. Niebawem postaram się podawać typy do tego systemu.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałem okazji obstawiać meczy baseballa i chyba raczej to nie nastąpi. Jak do tej pory najlepiej typuje mi się mecze piłki nożnej i raczej przy tym pozostanę. Tym bardziej, że jak wchodzę na stronę bukmachera https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie to wtedy mam pewność, że dostanę całkiem fajne mnożniki na moje lubione typy.

    OdpowiedzUsuń