sobota, 25 maja 2013

Typy na MLB, system na "na serie" - wyniki

Wyniki typów na MLB - systemu na wygrane w seriach aktualnie dobrych zespołów oraz przegrane w seriach drużyn najsłabszych:
Boston Red Sox - Cleveland Indians
Typ: Cleveland Indians 1.97

Seattle Mariners - Texas Rangers
Typ: Texas Rangers 1.78

Detroit Tigers - Minnesota Twins
Typ: Detroit Tigers 1.42
Cincinnati Reds - Chicago Cubs
Typ: Cincinnati Reds 1.66

Los Angeles Dodgers - St.Louis Cardinals
Typ: St.Louis Cardinals 1.79

New York Mets - Atlanta Braves
Typ: Atlanta Braves 1.57 przerwane z powodu deszczu, dziś dokończenie

Wkład: 69 jednostek
Wygrane: 69,62
Zysk: +0,62
Yield: +0,89 %

3 komentarze:

  1. Mam pytanie ten system na serię to w którym momencie dokładnie zaczynasz przy ilu porażkach/zwycięstwach.Tak jak patrzyłem w tabele to przyszlo mi do głowy wejść do gry po 1pojedynku i iść za ciosem ale w momencie jak nie wchodzi nam 1 mecz to odpuszczamy.Dalej rozpisuje te 1inningi na razie najpewniej wsiąść na drużynę która nie zremisowała 1 inningu od kilku męczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gram zespoły z samej czołówki oraz przeciwko ostatnim zespołom w tabelach konferencji. Kiedy zespół z czołówki przegrywa albo najsłabszy wygrywa, czekam na ich wynik który typowałem wcześniej i gram dalej taki typ. I tak w kółko, nie trafiam, czekam na wystąpienie wyniku jaki typowałem i dalej za tym typem. Generalnie w MLB zespoły lubią wygrywać lub przegrywać seriami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze pomyslane dzieki wielkie za podzielenie sie doswiadczeniem,ja dzis przez przypadek zobaczylem ze Unibet ma bardzo fajna oferte mianowicie o/u 1,5 w pierwszym inningu .Patrzylem i jest naprawde malo jest 1 inninguw gdzie jest wiecej niz 1,5 dlatego zagralem AKO na dwa zdarzenia bo 3 to juz troche duzo i jest ok AKO takich dwoch spotkan jest tak okolo 1.8 ewentualnie jak to nie wejdzie to pociagnac to progresja na te same druzyny nie ma szans zeby przez kilka meczow te same druzyny zdobywaly az tyle punktow w 1 inningu ryzyko naprawde minimalne zaczynam tak grac tez ,powinno byc OK mam nadzieje ze tego unibet nie zlikwiduje bo to moze byc dosyc pewny sposobik na dorobienie sobie .a na te serie to rzeczywiscie z gory kilka druzyn i z dolu.

    OdpowiedzUsuń