czwartek, 18 lipca 2013

Transfery w Anglii i Szkocji

Lipcowe transfery w Anglii i Szkocji (plus najważniejsze w Europie):
18 lipiec 

Rory Delap [Stoke - Burton] za darmo
Anton Forrester [Blackburn - Bury] wypożyczenie
Edijs Joksts [bez klubu- Oldham]
Maicon [Manchester City - Roma] kwota nieujawniona
Florent Malouda [Chelsea - Trabzonspor] za darmo
Richard O'Donnell [Chesterfield - Walsall] za darmo

17 lipiec
Dale Banton [Crystal Palace - MK Dons] Loan
Jermaine Beckford [Leicester - Bolton] kwota nieujawniona
Darren Barr [Hearts - Kilmarnock] za darmo
Romuald Boco [Accrington - Plymouth] za darmo
Matty Brown [Marine - Chesterfield] za darmo
Richard Chaplow [Southampton - Millwall] za darmo
Richard Hinds [Yeovil - Bury] za darmo
Mark Kerr [Dundee - Partick Thistle] za darmo
Lyle Taylor [Falkirk - Sheffield United] kwota nieujawniona
Ashley Vincent [Port Vale - Cheltenham] za darmo

3 komentarze:

  1. Mam nadzieje ze wakacje sie udaly,mysle ze dobry pomysla przypomniec sobie o progresji na remisy w pilce dobra rzecz ,ja dzis zaczne na razie Wisla Krakow jedna druzyna bo nie maja napastnikow bedzie ciezko bramke im strzelic graja u siebie z Gornikiem tez kopacze ,a pozatym mysle ze warto zagrac progresja na pierwszy inning a takze NHL na parzysty wynnik niektore booki ja bet365 placa kurs ponad 3 koncowy wynik z dogrywka ,tylko trzeba opracowac do ktorego poziomu warto grac .
    Generalnie jak kiedys patrzylem w pilke na ligi w ktorych jest najwiecej remisow czyli 2 Wloska 2Francuska 3 Wloska to statystycznie okolo 80 procent remisow padalo do 4 meczu po pierwszym remisie ,trzeba by bylo do tego dobra progresje dobrac i wyliczyc przy jakim progu juz odpuscic wiedzac ze najwiecej remisow mozna wylapac jak pisalem wczesniej do okolo 4 meczow od ostatniego remisow,popatrze na to troche jakbys mi mogl swoimi przemysleniami sie podzielic tez bedzie pomocne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz. Progresję na remisy bardzo lubię, dużo grałem wcześniej dopóki.... poznałem MLB. Ale spoko, na blogu mam zamiar pisać o progresji na remisy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie kiedyś grałem namiętnie 2 ligę portugalską i hiszpańską, grecką. Niestety po 2 sezonach trochę się pogorszyło. Przeniosłem się na 2 i 3 włoską, też różnie. Ostatnimi czasy fajna była 1 portugalska ale tylko na początku sezonu, 2 grecka była super w poprzednim sezonie. Francuskie to różnie, grałem 3 ale w poprzednim sezonie było słabo, 2 i 1 liga wydaje się najlepsza. Włoska 2 także te. Niestety w każdej prawie zdarza się rodzynek, co i 10 meczy od pierwszej kolejki nie zremisuje. Ale możemy coś pokombinować....

    OdpowiedzUsuń